بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بگوئید جشنواره انار نطنز!!!؟؟؟

شیطنت نطنز2006

یکی از وبلاگهائی که تخصص کامل در وارانه جلوه دادن اخبار وایجاد بحران وتنش رادر منطقه رقم میزند وبلاگ نطنز 2006 است . این وب که توسط یکی از کارمندان ادارات ارشد نطنز ساخته وپرداخته می شود اخبار جشنواره انار را این گونه پوشش داد.

«برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در جوار جشنواره انار نطنز   

 

همزمان با برگزاری در جشنواره انار، امسال نمایشگاه صنایع‌دستی در پارک بزرگ شهر بادرود برپا شده است.

به گزارش میراث آریا(
chtn) و به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان نطنز احمد رضا قاسمی رئیس اداره میراث فرهنگی این شهرستان ادامه داد: یکی از تغییرات محسوسی که در چهارمین جشنواره انار اتفاق افتاد، گستردگی و.........»(نشانی خبرکذاب درآدرس ذیل است)  

 http://natanz2006.persianblog.ir/post/1388/

وی در اخبار خود به سایت رسمی میراث آریا استناد کرده که ظاهرأ حس نطنزی گرائیش تا بدان حد تششع کرده که غافل است که با این اخبار ناصحیح قصد دارد علاوه بر تحریک احساسات مردم خطه بادرود، وجهه یکی از روسای زحمتکش ادارات شهرستان، نظیر جناب آقای قاسمی در میراث فرهنگی را اینگونه مخدوش سازد وکوزه ها را بر سر این مرد شریف بشکند .امیدواریم حال که این نویسنده محترم به بی راهه می تازد مسئولین محترم به وی گوشزد کنند که امروزه همه جهان نطنز را می شناسد ونام پرآوازه آن را شنیده ،دیگر دست از این جشنواره مختصر انار بادرود بر دارید .

اصل خبر در میراث آریا این گونه است(برروی آدرس ذیل کلیک کنید) 

http://www.chtn.ir/WebForms/Fa/News/NewsInfo.aspx?ID=56730

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمن پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ

تقصیر ما بادرودیهاست که نطنزیهارا به اینگونه مراسمهاراه میدهیم.شما از خبرگزاریش میگویید من از غرفه داران نطنزی از جمله غرفه ابیانه ایها میگویم که برخورد بسیار ناجور و زشتی با مردم بادرود داشتندو همینکه یک نطنزی ساکن بادرود را میدیدند کلی از مردم بادرود بدگویی میکردندوانها را مردمانی بی فرهنگ میخواندند.اری ما بی فرهنگیم و توکه لباس مردگانت را به حراج گذاشته ای انهم به قیمت گزاف با فرهنگ. ا

فریبا چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

با نظر یاسمن کاملا موافقم نطنزی جماعت هیچموقع چشم نداره موفقیت بادرودی رو ببینه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد