بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

مصاحبه نوریان بادرودی با موج

  

 معاون دادستان اصفهان:

برای اصلاح مجرمان نیازمند مجازات‏های جایگزین هستیم  

 
   
رییس ستاد حفاظت اجتماعی و معاون دادستان استان اصفهان با اشاره به این که 40 درصد مجرمان بازگشت مجدد به زندان دارند، گفت: باید قانونگذاران مجازات‏های جایگزین تعریف کنند.

به گزارش خبرنگار موج از اصفهان، نوریان بادرودی در همایش سالانه روسای کلانتری‏ها و پاسگاه‏های فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: متاسفانه مجازات‏ها بازدارنده نیستند و 40 درصد از مجرمان سابقه دار مجددا به زندان باز می‏گردند.
وی با بیان این که بسیاری از مجازات‏ها به زندان محدود شده، افزود: باید قانونگذاران مجازات‏ها را طوری تعریف کنند که اصلاح کننده باشند.
این مقام مسئول تصریح کرد: باید به سمت ریشه کن کردن جرم پیش برویم که در این خصوص می‏توان با آگاه کردن مردم و دستگاه‏ها، این هدف را تحقق بخشید.
رییس ستاد حفاظت اجتماعی اصفهان از راه اندازی معاونت پیشگیری از جرم در دادسراهای استان طی آینده‏ای نزدیک خبر داد و گفت: به زودی برنامه‏های مدونی با تعامل نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‏ها در زمینه پیشگیری از جرم در سطح استان اجرا می‏شود.
وی افزود: باید به صاحبان مغازه‏ها، ساکنان مجتمع‏های مسکونی، دامداران و حتی دستگاه‏های مختلف در خصوص رعایت اصول و موارد ایمنی تذکرات و هشدارهای لازم را ارائه کرد تا مورد بزه قرار نگیرند.
معاون دادستان استان با بیان این که بیشتر جرایم همچون سرقت ، اخاذی و استعمال مواد مخدر در نقاط تاریک شهر رخ می‏دهد، گفت: باید شهرداری‏ها نسبت به پرنور کردن این گونه نقاط توجه کنند، زیرا در صورت روشنایی، این نقاط به محل ارتکاب جرم تبدیل نمی‏شوند.
علی نوریان بادرودی در پایان خواستار برپایی کارگاه‏های ویژه پیشگیری از جرم توسط نیروی انتظامی شد و با اعلام آمادگی برای همکاری در برپایی این کارگاه‏ها ابراز امیدواری کرد با استفاده از نظریات کارشناسان، اساتید دانشگاهی و متخصصان علوم جرم شناسی در زمینه کاهش جرم، گام‏های موثری را برداشت.

 

 

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد