بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

اجرای مانور هلال احمر در بادرود

ابوالحسن فقیه رییس جمعیت هلال احمر کشور  به اتفاق دکتر مظفر رئیس سازمان  امداد و نجات جمعیت هلال احمر ِ و دکتر پور حیدری رئیس گروه آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر  که جهت افتتاح چند طرح دهه فجر اصفهان از منطقه بادرود به سمت اصفهان در حال حرکت بودند تصمیم به اجرای مانور لحظه صفر را گرفته و روستای عباس آباد بادرود را برای انجام مانور انتخاب کردند.

در این عملیات گروه امداد و نجات بادرود با اعلام مانور لحظه صفر در کمترین زمان ممکن با کلیه وسائل  و امکانات و تجهیزات   خود را به محل مانور  رساندهو برای روبرو شدن با هر حادثه طبیعی و مجازی آماده شدند.

فقیه در این مانور گفت:مهمترین هدف ما در سازمان امداد و نجات آمادگی است و ما قصد داریم این آمادگی همیشگی باشد و آمادگی  را همراه با آموزش در جمعیت هلال احمر داشته باشیم.

رییس جمعیت هلال احمر هدف از مانور لحظه صفر را بررسی آمادگی نیروها در شعب جمعیت هلال احمر دانست و سرعت و به موقع رسیدن نیروها در مکانهای حادثه دیده و انجام عملیات از اقدامات مورد نیاز در مانور لحظه صفر است

رئیس جمعیت هلال احمر کشور از آمادگی نیروهای هلال احمر بادرود ستایش نموده و بعد از اتمام مانور از محل اداری هلال احمر بازدید به عمل آوردند . ایشان کم و کاستی های هلال احمر بادرود را نزدیک مشاهده کرده و قول مساعد در زمینه تامین نیرو و تجهیز نمودن امکانات و وسائل مورد نیاز را دادند.

نظرات 1 + ارسال نظر
امدادگر داوطلب پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:57 ب.ظ

ناگفته تماند که افراد حاظر در هلال احمر که بیست تن میرسیدند و همه دوستانشان را از طریق موبایل آگاه کرده بودند و در نهایت به هرکدام از این افراد مبلغ یکصد هزار تومان ناقابل پاداش تعلق گرفت!!! . چرا فقط این افراد در جریان قرار گرفتند؟

سلام نکته نظرات شما را گذاشتیم . امیدواریم رئیس محترم هلال احمر جواب دهند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد