بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

افتتاح مجتمع بین راهی بادرود

مدیر کل اداره حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان  در این زمینه گفت: این پروژه در مساحتی بالغ بر یک هکتار و زیربنای هزار و 230 مترمربع و صرف هزینه شش میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی و 2.5 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در نهمین روز از دهه فجر 89 افتتاح شده است.
حسین علی شمعانیان با اشاره به صدور موافقت اصولی این طرح در سال 81 اظهار داشت: به دلیل مشکلات مالی سرمایه گذار، تخصیص تسهیلات پروژه از طریق بنگاه‏های زود بازده صورت گرفت که این میزان طی دو سال گذشته معادل 250 میلیون تسهیلات بوده است.
وی با اشاره به هزینه تمام شده طرح معادل بیش از 700 میلیون گفت: اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان در راستای ایجاد راه های دسترسی این طرح از جمله آسفالت، حدود 7 میلییارد ریال به سرمایه گذار پروژه تسهیلات ارائه داده است.
شمعانیان با تاکید بر تلاش سرمایه گذار در خصوص زیباسازی مجتمع افزود: امید است با استفاده اماکانات رفاهی این مجتمع بین راهی که در یکی از راه های ترانزیتی مهم استان واقع شده است، بتوان گام ارزشمندی در جهت کاهش تلفات جاده ای برداشت.
مدیرکل اداره حمل و نقل و پایانه های استان تصریح کرد: سال 84، تعداد مجتمع های خدمات بین راهی در سطح استان تک رقمی بود. این در حالی است که امروزه با سیاست گذاری های صحیح متولیان امر و همت و اعتماد سرمایه گذاران انقلابی، تعداد این مجتمع ها به 27 مورد رسیده است.
حسین علی شمعانیان در ادامه به افتتاح رستوران مجتمع خدمات رفاهی و کلنگ زنی مجتمع خدمات رفاهی در شهرستان نائین در ایام دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: طی دو سال آینده، شاهد بهره برداری از 3 مجتمع بین راهی خواهیم بود.
در ادامه آیین بهره برداری از مجتمع بین راهی آقا جانی، مهدی سلیمانی  فرماندار  نطنز گفت: حدود 10 درصد از ظرفیت های گردشگری استان در این شهرستان قرار دارد و افتتاح این مجتمع، تاثیر بسزایی در ارئه خدمات به مسافران و جذب گردشگران خواهد داشت.
سلیمانی با اشاره به آغاز عملیات باند دوم جاده ترانزیت شهرستان نطنز با اعتبارات تخصیصی وزارت راه و ترابری در سال 90 افزود: وجود این مجتمع ها، تکمیل کننده زیرساخت‏های توسعه ای این منطقه خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار اصفهان نیز در مراسم بازدید از این مجتمع اظهار داشت: فضاهای مطلوبی در این مجتمع تعبیه شده و در نخستین روز از بهره برداری از آن، با استقبال خوبی از مسافران بین راهی به ویژه رانندگان خودروهای سنگین مواجهه بوده است.
سید جمال الدین صمصام شریعت تصریح کرد: جایگاه سوخت (بنزین و گازوئیل)، رستوران، تعمیرگاه و خدمات خودرو، سوپرمارکت، کافی شاپ، سرویس بهداشتی، نمازخانه، سوئیت، پارکینگ خودروهای سبک و سنگین و فضای سبز از مزیت های مهم مجتمع بین راهی آقا جانی می باشد.
به گفته وی، با بهره برداری از این مجتمع، 20 فرصت شغلی به صورت مستقیم و 40 فرصت شغلی به شکل غیرمستقیم ایجاد شده است. 

یادآوری میگردد بزرگترین دغدغه مسئول این مجتمع ممنوع بودن تردد وسائط نقلیه سنگین در جاده بادرود -کاشان است که این مجتمع را با چالش بزرگ روبرو کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد