بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

یک بادرودی برگزیده جشنواره مطبوعات

برگزیدگان نخستین جشنواره فصلی مطبوعات امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و از آنها تقدیر شد.
به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جشنواره فصلی مطبوعات با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون مطبوعاتی وی و جمعی از اهالی رسانه در محل سرای روزنامه نگاران ایران برگزار شد.

وزیر ارشاد در این مراسم از کتاب «بعد از خبر» که ویژه‌نامه نخستین دوره این جشنواره بود، رونمایی کرد و پس از آن بیانیه هیئت داوران جشنواره توسط محمود اکرامی‌فر دبیر آن قرائت شد.

در نخستین جشنواره فصلی مطبوعات حدود 85 هزار عنوان اثر که در بهار 90 در مطبوعات سراسر کشور منتشر شده است، در بخش‌های تیتر، سرمقاله، عکس، خبر، گزارش، مقاله، گفتگو، نقد، صفحه‌آرایی و کاریکاتور مورد داوری قرار گرفته‌اند که اسامی برگزیدگان به شرح زیر است:

در بخش نقد رضا اسماعیلی از روزنامه اطلاعات، سید علی تدوین صدوقی از روزنامه رسالت و رضا حیرانی از روزنامه فرهیختگان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش یادداشت و سرمقاله مهدی محمدی از روزنامه کیهان و نیلوفر قدیری از روزنامه همشهری به ترتیب اول و دوم و سید علی میرفتاح و سیدعلی محقق از روزنامه‌های روزگار و ابتکار مشترکاً سوم شدند.

در بخش گفتگو مجتبی شریفی از روزنامه خبر ورزشی و رضا کربلایی بادرودی از روزنامه همشهری اول و دوم و مجتبی احمدی و محسن جندقی از روزنامه‌های بانی فیلم و وطن امروز مشترکاً سوم شدند.

به رتبه‌های اول بخش‌های مختلف نخستین جشنواره فصلی مطبوعات مبلغ یک میلیون تومان کمک هزینه سفر به عمره مفرده، به رتبه‌های دوم مبلغ 700 هزار تومان کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و به رتبه‌های سوم مبلغ 500 هزار تومان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اعطا شد

نظرات 1 + ارسال نظر
بادرودی ها پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ http://badroodyha.blogfa.com/

دوست عزیز لطفا من رو با پاتوق دختر/پسرهای بادرود لینک کنید بعد خبر کنید لینکتون کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد