بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

حاج آقا قاسمی تلاش شما را ارج می نهیم

چند سالی بود که دغدغه سحر وافطار شهروندان بادرودی شده بود این موضوع که آیا باید به افق تهران هماهنگ بود یا اصفهان ؟ واین مسئله تا بدانجا خاطر برخی شهروندان را آزرده خاطر ساخته بود که برخی تا دقایقی بعد از افق تهران واصفهان هم جوانب احتیاط را رعایت کرده وسپس به افطار گشودن ویا اتمام سحری خوردن می پرداختند .

تا اینکه با حضور امام جمعه جدید بادرود وتلاش وپیگیری این فرزانه بزرگ این مشکل حل شد واکنون در زیر نویس افق شرعی اذان صبح در شبکه استانی اصفهان این نام بادرود است که بعنوان تنها مرکز بخش استان در کنار تمامی شهرستانهای استان اصفهان می درخشد وبا این پیگیری حاج آقا قاسمی امام جمعه بادرود، همشهریان می توانند نماز صبح خویش را به افق بادرود اقامه نمایند.

مراتب تقدیر خویش را از این استاد گرانقدر اعلام میداریم 

نظرات 3 + ارسال نظر
پیشگامان عصر هوشمند چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ http://p30send.mihanblog.com/


وبلاگ خوبی دارید اگر مایل به تبادل لینک هستید من و با نام
::: کلیک کن تا فیلتر نشده :::
لینک کن بعد بهم خبر بده تا با کمال افتخار لینک تون کنم.

بادرودی جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ

با سلام از اقدامات جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا قاسمی جهت تنظیم این اوقات و ژخش آن در شبکه اصفهان کمال تشکر و قدر دانی را داریم و امیدواریم همچنان در راه رشد و تعالی این خطه کویری و مقدس بادرود تشلای مضاعف داشته باشند.
جمعی از اهالی

[ بدون نام ] دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ

آقای صولتیان سلام متاسفانه تنها نظراتی را که می پسندی و دلت می خواهد را روی وب می گذاری البته اختیار با خودت است ولی من بعد پیشنهادات و انتقادات خود را برای شما درج کرده و فیلم درج انها را برای یکی از دوستان که ارادت ویژه ای به شما دارد و بسیار شما را انتقاد پذیر می داند و البته اشتباه می کند می فرستم تا اندازه و ظرفیت شما را بفهمد.
در ضمن شما به عنوان یک آدم به اصلاح فهمیده می دانی که بدست آوردن اوقات شرعی هرمنطقه براحتی امکان پذیر است و اگر منظور و غرض ضنداشته باشی دلت را به درج نام جعلی «ب ا د ر و د »خوش نمی کردی
فیلم درج نظرم آماده است انتخاب با خودت است

بادرود:
-هرنظری که با قصد توهین به افراد در این وب ثبت شود ما از ثبت آن سر باز میزنیم.
-ما به همه ارادت داریم چه دوست وچه دشمن که این آخری رو من بحمداله ندارم.
-به نظر خودت نام بادرود جعلی است یا نام تو که حتا از نوشتن آن واهمه دارید؟ خوب بود خود را معرفی میکردید تا بدانیم آیا درآن حد هستید که به نام بادرود توهین میکنید؟
-این فیلم درج نظر، عجب فیلمی میشه کاش زودتر خبر میدادید تا با هماهنگی وزارت ارشاد در سینماهای سراسر کشور اکرانش میکردیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد