بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

راه آهن بادرود -گرمسارکی شروع میشود؟؟؟

عباس رهی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران استان سمنان اظهار داشت: در شهرستان گرمسار، مسایل زیست محیطی بسیاری داریم که باید برای آنها چاره‏ای اندیشیده شود تا بتوان طرح‏های مصوب را اجرایی ساخت.
وی اضافه کرد: شماری از طرح‏های دور نخست سفر دولت همچنان باقی مانده و در گرمسار، راه‏آهن گرمسار ـ بادرود هنوز عملیاتی نشده است.
استاندار سمنان همچنین گفت: اردوگاه شهمیرزاد و چشمه علی که زیرپوشش آموزش و پرورش بوده و راه چاه جم ـ بیارجمند نیز مشکل مجوز دارند که باید پیگیری‏های لازم صورت گیرند.
رهی گفت: مصوبه‏هایی از سفرهای اول و دوم دولت به سمنان وجود دارد که عملیاتی نشده و شمار این مصوبه‏ها در سفر سوم بسیار زیاد است و نیاز به پیگیری مستمر دستگاه‏های اجرایی دارد.
وی در عین حال اظهار داشت: اگر مصوبه‏ای را نمی‏توانیم اجرا کنیم، باید پیشنهاد حذف آن داده شود تا دولت دروغ‏گو نشود و نگویند مصوبه‏ای به تصویب رسید اما اجرایی نشده است.
به گزارش فارس؛ در این نشست مطرح شد که از دور اول سفر ریاست جمهوری سه طرح اصلی راه چاه جم ـ بیارجمند، راه‏آهن بادرود ـ گرمسار و ارتقای اردوگاه چشمه علی دامغان به سطح ملی به وسیله آموزش و پرورش باقی مانده است  

منبع:سایت استانداری سمنان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد