بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

فاخته رتبه اول استان

 

به گزارش ایرنا در آیین اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی استان اصفهان و نخستین جشنواره فرا استانی مطبوعات که شامگاه شنبه در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان در شهر اصفهان برگزار شد برگزیدگان در دو گروه نشریات سراسری و محلی و خبرگزاری ها معرفی شدند.

در بخش ویژه نیز ' حسین نقدی' از نشریه فاخته رتبه اول، 'علیرضا صلواتی' از خبرگزاری ایمنا رتبه دوم و ' محمد امین مهر آذین' از ' رسانه برتر صنعت' رتبه سوم را بدست آوردند.  
 

ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی استان اصفهان و نخستین جشنواره فرا استانی مطبوعات با حضور استانهای چهارمحال و بختیاری، فارس، قم و یزد از 12 تا 14 آبان ماه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار شد. 

نشریه فاخته 14 سال متوالی است که بطور منظم به صاحب امتیازی ومدیر مسئولی آقای حسین نقدی بادی در بادرود منتشر میشود . این نشریه یکی از باسابقه ترین ومنظم ترین نشریات استان اصفهان در زمینه چاپ وانتشار است. 

مدیریت وبلاگ مهر بادرود: این انتخاب بجا وشایسته را خدمت این فرهیخته تبریک میگوید


نظرات 2 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ

جشنواره انار برگزار شد این همه خرج کردیم هیچ مشکلی نیست ولی ایا برا عید غدیر خم کاری کردیم لطفا پیگیری نمایید

درود: جشن انار نه تنها هزینه ای از اعتبارات دولتی برای اجرای آن صرف نشده بلکه درآمد زا هم هست .چون شرکتی که نمایشگاه زده هزینه اجرای جشن را هم پذیرفته ونصب بنرها هم بصورت خودجوش ومردمی بوده امیدواریم مسئولین ستاد غدیر از تجربیات مسئولین جشن انار بهره گیرند تا جشن غدیر هم باشکوه برگزار شود.

نادر چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.chamsangar-nader.blogsky.com

سلام جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد