بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

موبایل شهری وپیامکهای ناهمگون

 

08512799505867351463 دانلود مجموعه ۴ آهنگ جدید مخصوص زنگ موبایل 2012

 

چند سالی است خط w.l.l  که به فرهنگ غلط  این دیار به موبایل «اسه»«گاوی»واسمهای نامتناسب دیگری از این دست مشهور شده اند توسط اداره مخابرات به مردم واگذار می شوند . جدای از آنتن دهی نامطلوب این نوع گوشیها ، روی سخن با متولیان امر است که چرا بر ارسال پیامکهای نامربوط وناهمگون این گونه خطها نظارت وجود ندارد. چندی پیش پیامکی بامضمون «فروش بزغاله گوشتی »و یا«فروش نقدی جو وخوراک دام»از طریق شرکتهای خصوصی که به ظاهر بدون اجازه مخابرات اقدام به راه اندازی سیستم پیامکی نموده اند به گوشیهای همشهریان ارسال شد . ارسال فله ای پیامکها بعضأ با اعتراض شهروندان روبرو است . که انتظار می رود:

1-     زین پس به جای واژه نامفهم «خط گاوی» و«موبایل اسه» بگوئیم «موبایل شهری».

2-     اداره محترم مخابرات بر کیفیت آنتن دهی این گونه خطهای اعتباری بیافزاید.

3-  همان اداره بر اشخاص یا شرکتهای خصوصی ارسال پیامکها نظارت ودقت کافی ووافی مبذول دارد، تا من بعد شاهد ارسال پیامک فروش بزغاله وکاه وجو ویا درآینده فروش دل وکله وروده گاو وگوسفند وانواع کود گاوی ومرغی وکشیدن آب حوض و.... نباشیم

نظرات 2 + ارسال نظر
دوست سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ق.ظ

سلام باید این رو به شما عرض کنم که این نوع تلفن فقط برای دامداران و کشاورزان ارائه شده بود و درخواست شده بود و ابتدا خود بچه های مخابرات اسم ( تلفن گاوی) رو روی اون گذاشتن و فراگیر شده ولی حالا هر ننه قمری این تلفن رو به عنوان تلفن ثابت خودش استفاده میکنه برای همین هست که پیامک اینجوری برای همه میاد .خیلی به دل نگیر .

پی سی فتو چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.pcphoto.blogfa.com

likeeeeeeeeee
بادرود چتم راهندازی شد سری بزید
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد