بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

هنرمند بادرودی افتخار آفرید

در  اختتامیه هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبر گزاری های کشور که در محل تالار وحدت تهران و با حضور وزیر محترم ارشاد اسلامی و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  و اصحاب رسانه برگزار شد ، محمد علی رجبی ، با آثار منتشره خود در روزنامه IRAN DAILY در گرایش طنز تصویری (کاریکاتور) موفق به کسب رتبه دوم در بخش سراسری (در این بخش هیات داوران اثری را به عنوان رتبه اول  انتخاب نکردند) ورتبه سوم بخش ویژه  هدفمندی یارانه ها جشنواره  (در این بخش هیات داوران اثری را به عنوان رتبه اول  و دوم انتخاب نکردند) شد .

  این جشنواره هر ساله از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با شرکت نشریات و خبرگزاری های داخلی کشور بر پا می شود .

شایان ذکر است آثار ایشان هم اکنون در روزنامه های ایران دیلی ،الوفاق ، جوان ،خبرگزاری های مجمع تقریب اسلامی،فارس نیوز، نسیم آنلاین ، تازه  و تونز آنلاین منتشر می گردد و علاوه بر دریافت رتبه های گوناگون درجشنواره های مختلف این ششمین جایزه دریافتی ایشان از جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های کشورمیباشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

مبارکش باشه.برای من که افتخار بزرگیه.من به عنوان یه بادرودی احساس غرور میکنم.

علیرضا طباطبایی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ

واقعا دستش درد نکنه به امید خدا منتظر کسب افتخارات بیشتر هستیم . ضمنا از همشهریان عزیز تقاضا میکنم با ارایه نظراتشون وگذاشتن کامنتهای تبریک باعث دلگرمی همه افتخار افرینان بادرودی باشند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد