بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

وطن مادری

 

اثرمحمدعلی رجبی بادی

نظرات 2 + ارسال نظر
دکتر کیانوش جهانپور چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ق.ظ


تشکیک در سخن رهبر کبیر انقلاب که گفت؛ «مجلس در راس امور است»، آغاز خالی کردن عرصه جمهوریت از آراء امام است. کسانی که مجریان قانون و مسوولان نظام هستند، بیش از دیگران در تاویل و تشکیک اندیشه امام، بگونه ای در این حوزه فعال بوده اند که گویا می خواهند گونه متناقض و یا حتی متضادی از اندیشه امام ارائه کنند و بر اندیشه های آن بزرگوار نعل وارونه بزنند.

این روند، متاسفانه تا به امروز ادامه داشته، بگونه ای که این روزها کمتر شاهد تاکیدات امام درباره حق تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان در میادین مختلف هستیم. اگر گاهی از سر اجبار به امام و سیره او پرداخته می شود، به نقل کاریکاتوری دیدگاه های رهبر کبیر بسنده می شود.

امروز برخلاف کارزارهای انتخاباتی پیشین، کمتر از امام و اندیشه های متعالی وی درباره انتخابات و تاکید موکد ایشان بر اخلاق و سلامت انتخاباتی و عدم حذف رقبا، دیده و شنیده می شود. افراد بسیار کمی دیدگاه های ایشان را در تراکت های انتخاباتی خود درج می کنند. گویا اینان فراموش کرده اند که همه آنچه اینک بنام نظام جمهوری اسلامی در ایران وجود دارد، مدیون رهبر کبیر انقلاب است.

تنها یک راه باقی است و آن پاسداشت اندیشه های رهبر فقید انقلاب است.

... طرقی پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ق.ظ

باسمه تعالی؛
با احترام به نظر شورای محترم نگهبان؛
از تلاش وصداقت واخلاص آقای دکترمحمد ضابطی طرقی که فرا جناحی ومحلی وقطع نظر از قوم وقبیله گری واینکه اقدامات برای منطقه نطنز،باد رود ،قمصر، جوشقان ،خالدآباد،طرقرود،طامه،برزرود و...است... ؛وحدت را به منطقه بازگرداندندو وظایف تقنینی ونظارت وغیره را انجام می دهند ،صمیمانه سپاسگزاری می کنیم وامیدواریم این خصایص نیکوی ایشان ،نمونه برای برخی از نمایندگان دیگر هم باشد.[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد