بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

دیدار نماینده بادرود ونطنز با وزیر آموزش وپرورش

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، بعد از ظهر 12 اردیبهشت ماه و همزمان با آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم جمعی از نمایندگان فرهنگی منتخب مجلس نهم شورای اسلامی در نشستی صمیمانه با دکتر حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش و معاونین این وزارتخانه در اردوگاه شهید باهنر دیدار کردند.

بر اساس این گزارش ، نمایندگان فرهنگی منتخب نهم مجلس شورای اسلامی روی کرد ، وزارت آموزش و پرورش را مثبت و رو به جلو دانستند و خواستار اجرای دقیق سند تحول بنیادین برای تحقق تحول در امر آموزش کشور شدند.

بنابر این گزارش ؛در این نشست به مواردی نظیر تصویب سند تحول بنیادین ، ایجاد امنیت شغلی  و افزایش جایگاه و شان فرهنگیان و .... که از مصادیق 290 اقدام وزارت آموزش و پرورش است اشاره شد و از آن به عنوان دستاوردی بی بدیل و اقدامی بی نظیر در طول انقلاب اسلامی یاد شد.

در این نشست موضوعاتی مانند تغییر محتوایی در کتب درسی ، ایجاد تفاوت در شیوه پرداخت حقوق ، شیوه انتخاب مدیران ، طرح یک نوبته شدن مدارس ، وجود مشکلات در سطح شهرستان های محروم و ... از دغدغه های نمایندگان فرهنگی بود که با وزیر آموزش و پرورش مطرح شد .

 محمد فیروز ی نماینده نطنز بادرود و قمصر هم در این نشست صمیمی در مورد مسائل و مشکلات همکاران فرهنگی در بحث معیشت ،مسائل آموزشی و پرورشی منطقه و همچنین مشکل فرسودگی فضاهای آموزشی منطقه نکاتی را به سمع و نظر وزیر محترم رساندند

گفتنی است ؛ مقرر شد که انتقادات و پیشنهادات نمایندگان مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد