بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

آوای باد در تهران می نوازد

 

گروه موسیقی آوای باد در روزهای 15 و 16 تیرماه سال جاری اصیل ترین نغمات موسیقی ایرانی را در فرهنگسرای بهمن به گوش دوستداران موسیقی ایران می رساند. در این اجرا استاد داوود یاسری هنرمند بزرگ کشور و نوازنده شهیر تمبک ( که بارها در اجراهای بزرگ داخلی و خارجی اساتید بزرگ موسیقی کشور را همراهی نموده اند) به صورت افتخاری نوازندگان این گروه را همراهی خواهد کرد.

فرهاد حیدریان سرپرست گروه رسمی آوای باد ضمن اعلام این خبر افزود: سالن فرهنگسرای بهمن از جمله بزرگترین و بهترین سالن های کشورجهت اجرای تخصصی موسیقی است و پیش از این اساتید و گروه های بنام موسیقی ایران در آن به اجرای موسیقی پرداخته اند. وی این رویداد را افتخاری بزرگ  دانست و اشاره کرد: تبلیغات رسانه ای و محیطی ویژه ای با محوریت" نوابغ نوجوان موسیقی ایران" جهت معرفی این مهم در دستور کار گروه قرار دارد.

حیدریان اضافه کرد اعضای نوجوان و جوان این گروه بدون هرگونه نگاه مادی به مقوله موسیقی ایران صرفاً بر اساس علاقه و انگیزه خود در طول بیش از یک دهه  از محضر اساتید بزرگ موسیقی کشور آموخته اند و انشالله  با گذشت زمان، عشق مطلق ایشان به هنر متعالی موسیقی ایران به همراه رویکرد یادگیرندگی مداوم، موجبات جاودانگی را فراهم خواهد نمود.

در دو شب اجرای این برنامه نغماتی ازدستگاه چهارگاه و آواز اصفهان با صدای دلنشین مسعود علی حسینی، آوای اصیل کمانچه ابراهیم علی حسینی، نوای جانسوز نی علیرضا جوانی و صدای تار و سه تار فرهاد حیدریان به همراه ضرباهنگ تمبک استاد داوود یاسری اجرا خواهد گردید.

وی در خاتمه ضمن سپاس فراوان از تلاش های در خور تقدیر اعضای نوجوان گروه در سال های اخیر، برگزاری کنسرت های داخلی در سالن های بزرگ کشور از جمله تالار وحدت و برج میلاد و سپس اجرای موسیقی ایرانی در کشورهای فرانسه و اطریش را راهبرد اصلی این گروه تا شش ماهه ابتدایی سال 1392دانست و ابراز امیدواری نمود سایر نوجوان و جوانان مستعد منطقه نیز با الهام از بینش و استفاده از تجربیات و اطلاعات خطیر این دوستان، در این راه معنوی و پرافتخار گام بردارند

نظرات 2 + ارسال نظر
مدیریت چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ http://enfejar.ir

سلام دوست و همشهری عزیز
سایت جدید خبری منطقه راه اندازی شد.
اگر مایل به تبادل لینک هستین از طریق نظرات سایت ما رو خبردار کنید
عنوان سایت : سایت خبری انفجار
لینک سایت : http://enfejar.ir/
با تشکر مدیریت سایت انفجار

[ بدون نام ] دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ http://gishafilm.blogfa.com

سلام دوست عزیز یه خبر جدید معرفی نمی کنم فقط بیاوبم ببین کی هستم اگه مایل تبادل لینک بودی پیام بذار فقط این رو بدون همشهریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد