بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

یک عکس ویک خاطره

  

به نظر شما کاربران محترم عکس فوق متعلق به کدام شخصیت بادرودی است؟؟  

 

 ضمن سپاس از دقت نظر کاربران محترم

عکس فوق متعلق به حاج علی محمد محققی بادی معروف به محقق الدوله می باشد . وی در زمان ناصر الدین شاه والی استانهای یزد وکرمان بوده است . درغائله طغیان نائبیان بعنوان رابط بین دولت وشورشیان بود که با سیاست تمام تا مدتها از یورش طغیانگران به سرزمین بادرود جلوگیری کرد واز دلیجان وکاشان تا طبس ودامغان این بادرود بود که از یورش گروه نائب حسین کاشی و برادرانش در امان ماند. محقق الدوله در سن 104 سالگی در سال 1330 خورشیدی درگذشت ودر جوار بارگاه آقاعلی عباس بخاک سپرده شد. به همت فرزندش دکتر حسنعلی محققی بنای یادمانی در خانه تاریخی محقق الدوله بنام وی احداث گردیده است

نظرات 14 + ارسال نظر
روح الله چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام فکر میکنم دکتر محققی

همشهری چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ

محقق الدوله

a پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ http://akhtaribadi.ir

ذبیح چون این حاج محقق هست درسته هههههههه

مجتبی پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ق.ظ

معزی بادرودی

معرفت پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ق.ظ

رییس اداره اوقاف نطنز تودیع شد

صدر پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ق.ظ

عکس میرزامحمدعلی خان تفنگدارباشی بادی (محقق الدوله)

علی پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ

حاج محقق

بادرودی پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ

محقق الدوله بادرودی

صولت پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ب.ظ

حاج محقق

دیماه جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

ضمن عرض ادب به آقای ا -ص.صولت

والله من نمیدونم ولی همه گفتن محقق الدوله منم میگم محقق

تبسم شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ب.ظ

حالا نمیخوای جواب رو بگی؟ همه حدسامونو زدیم دیگه بگو!

غریبی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

واقعا برام جالب بود ممنونم آقای صو لتیان

پمپور سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.pampour.blogfa.com

سلام
عکس جالبی بود ممنون خواستم بگم من از دوران دبیرستان که بودم شما را می شناسم فکر کنم من اول دبیرستان که بودم شما سوم بودید خیلی خیلی برای بادرود وبادرودی زحمت کشیدی لااقل اون زمان که اینجوری بود من حدود ۱۵سالی است که تهران زندگی می کنم من تعجب می کنم من مثلا یا حداقل ماها که کمتر اونجا هستیم این افرادو نمی شناسیم چرا شهرداری بادرود یا خالدآباد یک میدان یک بلوار یا یک مکانی رو به نام این عزیزان نمی زنه مثلا شهرداری بادرو د میدان محقق الدوله یک لوحی هم بنویسه اونو توی دید همه بزاره یا شهرداری خالدآبادمیدان ایرج یا....مگه ما توی ایران چند تا ایرج داریم ولی تا دلتان بخواهد میدان انقلاب میدان آزاری و.....است
ممنون

ALI چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ http://ALI@YAHOO.COM

ماشاالله شاه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد