بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

نین بار ماهیان، صبا کی؟؟؟

 

هرکسی و هرچیزی تا وقتی ساکن است ، مورد احترام است . تا ساکت است مورد تعظیم و تجلیل است اما همین که به راه می افتد و یک قدم بر می دارد نه تنها کسی کمکش نمی کند ، بلکه سنگ است که به طرف او پرتاب می شود.
شهید مرتضی مطهری

ایرابی تیر حسیدی ونفهمی بعضی از آدومها رو قلب ای خادم و ادعا دء گیر بکرد. نین بار اداره بهزیستی که چن سال بو ای میره کار دوروس پشت میزش دء آشسه بو هدف شیم افرادی رو نین آوادید قرار بگیت که به إچ شکلی نه خو عورضه کار کردن دارن نه الئن اشکین کار بکره .

 به جرأت دارون انویسون که پیر اوسین ایبتولا(ابراهیم ماهیان) فردی بو که شوانه روج در خدمت به فرهنگ منطقه وتلاش واسه سر وسامون آدومون به نین اداره ای که از بدو افتتاش اچئش نده ،بو . ماهیان با روابط عمومی بالاش بلد بو کمک زیادی از خیرین گر واکره وکارائی که قبلأ معلولین به سختی ومکافات تا نطونز اشتن رو نین آوادی دء انجام بدن . اما افسوس که نینم ناشی دیا.

 إتن از بخشدار ووکیل  مردم رو مجلس دء امون پیه تا دیر نبوده نلن ماهیان از نین پستت آر گیریه . که با رفتن ماهیان ای بی از مشعلهای فرهنگی آوادی دء زمین أیه

نظرات 4 + ارسال نظر
دوست دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ

باسلام
لطفا در خصوص خبر رفتن اقای ماهیان به نظرات درج شده در وبلاگ کویر بادرود سر بزنید شاید مقبول کوتاه نظری های شخصیتهای جنجالی وپر حاشیه شماها افتد

دی دی سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ

این عکسهایی که اکبری تو وبش گذاشته مال کیاس!!!؟؟؟؟

با درود :فکر کنم جمشید مشایخی است

عباس سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

چقده نامردی
خدایش زمانیکه بمفما ناراحت گلون اشتواه بزرگ ابی نین بو که خیله رک بو

محسن ع یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:42 ب.ظ http://mohsenasgarian.blogfa.com

خواهشا اقای صولتیان به فارسی سلیس و زیبا بنویسید...گویش بادرودی یک لهجه از زبان شیرین فارسی است و رسم الخطی برای آن تعریف نشده است...شمایی که ادعای میهن ژرستی میکنید وقتی برای یک گویش رسم الخط مجزا از رسم الخط فارسی در نظر می گیریدُ دیگر چه انتظاری از هموطنان عرب و آذری و ... میره..خوئاهشا به این مورد توجه جدی داشته باشید.

سپاس فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد