بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

فرق مسئول بومی وغیربومی

اگه داد سخن میرانیم که مسئولین محلی چه مزیتهایی بر مسئولین غیربومی دارند پس بدانید که بیراهه نگفته ایم . از دوسال پیش که استخر شنای بادرود راه افتاده تاکنون بارها در این پایگاه خبری وتارنگارهای دیگر بادرود از مشکلات فراروی این تنها مجموعه تفریحی ورزشی بادرود سخنها راندیم اما با تأسف اهمیتی ندادند . در این راستا حدود 3 ماهی است که اریکه خدمت در اداره کار بردوش یک جوان همشهری گذاشته شده . تحولات انجام گرفته در این مدت کوتاه از زبان طباطبائی رئیس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی:  

  

کمد های رختکن استخر تلاش بادرود که بعلت زنگ زدگی شدید از بین رفته بود با کمد های جدید از جنس pvc تعویض گردید وی افزود همچنین پنجره های سالن استخر تلاش نیز که به علت فلزی بودن دچار زنگ زدگی و خوردگی شده بود با پنجره های دو جداره تعویض گردید . ضمناً نصب هوا ساز در سالن استخر و همچنین ساخت سپتیک جهت مدیریت هرز آب استخر در دستور کار قرار دارد که تا چند ماه آینده این دو موضوع نیز مرتفع خواهد شد . ایشان پیرامون پرونده های شرکت تعاونی بخش بادرود اظهار داشت با پیگیرهای بعمل آمده در چند ماه اخیر پرونده های شرکتهای تعاونی مربوط به بخش بادرود ا زاداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی نطنز به نمایندگی تعاون،کار بادرود منتقل گردید لذا کلیه مدیران شرکتهای تعاونی جهت انجام امور مربوطه از تاریخ 15/5/1391 به این نمایندگی مراجعه نمایند .  

 

کمدهای جدیداستخر

نظرات 1 + ارسال نظر
روابط عمومی شرکت مسافربری بادرود ر شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ق.ظ

مژده - مژده خدمت همشهریان محترم بادرود و حومه
شرکت مسافربری بادرود رخش سیر با همکاری و از طریق تعاونی 17 تهران (ژیک صبا) از هفته آینده و همزمان با عید سعید فطر ناوگان و سرویس اتوبوس خود را همه روزه به تهران و بالعکس مجددا راه اندازی و برقرار می نماید. لذا همشهریان محترم می توانند جهت رزرو بلیط و یا کسب اطلاعات بیشتر به دفتر شرکت مراجعه و یا با شماره تماس 4346462 (آقای صالحیان) تماس حاصل نمایند.
روابط عمومی شرکت مسافربری بادرود رخش سیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد