بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

اگر در بادرود زلزله بیاید...

اگر زبانم لال بادرود زلزله بیاید!!!


-وبلاگ بادرود، سرزمین مهر و میترا با اعتراض به تخریب خانه های تاریخی بادرود بر تلاش مسئولین برای بازسازی این بناها تاکید می کند!

-اعضای شورای شهر و شهرداری تمام همت و تلاش خود را برای بازگشایی مسیر منتهی به منزل خویش به کار می بندند!

-وبلاگ باداباد از ترکیب بوی کاهگل و آب در نواحی قدیمی بادرود به وجد می آید و با شکار عکسی زیبا از ترکیب طبیعت همگان را به لذت بردن از این فضا دعوت می کند!

-بادرود رسانه با درج خبر زلزله در صفحه شهرستانهای کیهان، پنج خبر مهم از اقدامات ارزنده و اساسی اداره میراث فرهنگی نطنز بر روی سایت بارگزاری می کند.

-وبلاگ فنگیز از ابراز همدردی هنرمندان بادرودی بویژه اعضای انجمن نمایش اطلاع می دهد و پیش بینی می کند به دلیل زلزله چند ماهی نمی تواند وبلاگش را به روز کند!

-وبلاگ معرفت از ملاقات نماینده محترم با تعدادی از مسئولین ملی و استانی در حاشیه زلزله خبر می دهد و از شهرداری بادرود به دلیل ضعف در امدادرسانی انتقاد می کند!

-سالن آمفی تئاتر بادرود که هفت هشت ده سالی در آستانه گشایش و افتتاح بود به کل تخریب گشته و کلنگ ساخت مجدد آن به دست مسئولین بر زمین زده می شود.

-وبلاگ سیخونک طی ارسال کاریکاتوری و تاکید بر نقش کشورهای حوزه خلیج فارس در وقوع این فاجعه همدردی خود را با زلزله زدگان ابراز می کند.

-انجمن حافظان محیط زیست بادرود با انتقاد از سوء استفاده از سگهای زنده یاب خواستار بازگرداندن این موجودات به دامان طبیعت میشود.

-گروه نقطه چین علت اصلی زلزله را برگزاری جشنواره انار بادرود می داند و آمادگی خود را برای جلوگیری از هرگونه اجرای برنامه های شاد و طرب انگیز در شهر اعلام می کند.

-اداره بهزیستی نطنز از فرصت استفاده کرده و نسبت به تخلیه و جابجایی تجهیزات و امکانات نمایندگی بهزیستی بادرود به شهر دوست و همسایه بمنظور جلوگیری از خسارات احتمالی اقدام می کند!

-پزشکان بادرودی با تلاش برای اخذ ویزا و روادید در اسرع وقت از کشور خارج و آمادگی خود را برای شرکت در دوره بعدی مجلس شورای اسلامی بمنظور حل مشکلات مردم زلزله زده اعلام می کنند!

 - کویر بادرود هم ...

منبع: کویر بادرود

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بــــــ(◕‿◕)ــــادرودفــــــ(◕‿ سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ http://badroodfun.blogfa.com/

سلام لطفا مارا لینک کنید

وبسایت خبری وتصویر صاحب الزمان باد سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ http://saheb91.blogfa.com

باسلام من شمارو لینک کردم ممنون میشم منو لینک کنی

علی ذاکریان چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ق.ظ http://gishafilm.blogfa.com

سلا لینکت کردم لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد