بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

عزم جدی برای عدم احداث کارخانه سیمان

عبدالله صابری رییس شورای اسلامی شهر بادرود کارخانه سیمان را فرصت مناسبی برای منطقه بادرود ندانستند و گفت:شورای اسلامی شهر بادرود از زمان اطلاع از احداث کارخانه سیمان مکاتباتی را مبنی بر اعتراض به مکان احداث کارخانه سیمان به ادارات مرتبط ارسال داشته است.

صابری در ادامه این گفتگو با ذکر اینکه احداث این کارخانه در شورا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و از تیم های کارشناسی نیز نظر مشورتی خواسته شده است گفت:این کارخانه تهدیدی جدی برای بهداشت و کشاورزی منطقه محسوب می شود و در نامه ای به فرمانداری شهرستان نطنز،منابع طبیعی نطنز،بخشداری بخش امامزاده،جهاد کشاورزی شهرستان،محیط زیست ،صنایع و معادن و فلزات وبهداشت و درمان خواستار عدم احداث کارخانه سیمان در حوالی شهر بادرود شدیم.

رییس شورای شهر بادرود در ادامه این گفتگو احداث کارخانه های سیمان را در مجاورت شهرها در دیگر نقاط کشور را یادآور شد و گفت:احداث کارخانه سیمان در بادرود مصیبت های کنونی شهرهای دارای این کارخانه را در سالهای آینده به دنبال خواهد داشت و هم اکنون نیز پیگیر جابجایی این کارخانه هستیم.

منتخب مردم بادرود در شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد توسط فرماندار سابق شهرستان برای حل این موضوع  گفت:موضوع با ادارات مربوط مطرح شد ولی تاکنون جوابی مبنی بر توقف احداث کارخانه سیمان دریافت نشده است.

جانمایی اولیه این کارخانه در منطقه یحیی آباد طرقرود و شجاع آباد نطنز بوده که بواسطه اعتراض مردمی و تهدیدهای احداث کارخانه سیمان در حال حاضر با چهل کیلومتر جابجایی در منطقه بادرود در حال احداث می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد