بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

دکترجمال نژاد: بادرود چهارمین مهد گردشگری اسلامی در ایران است




دکترجمال نژاد: بادرود چهارمین مهد گردشگری اسلامی در ایران است


خبرگزاری ایمنا: معاون عمرانی استانداری اصفهان، از روند کند پیشرفت فیزیکی پل الغدیر انتقاد کرد و خواستار تسریع در انجام مراحل تکمیل دهنه دوم پل ورودی شهر بادرود که روزانه محل تردد وسائل سبک و سنگین از محور تهران – جنوب است، شد.



به گزارش خبرنگار ایمنا در بادرود، مهدی جمالی‌نژاد روز گذشته به طور سرزده از شهرداری بادرود و پروژه‌های در دست افتتاح عمرانی و خدماتی منطقه بازدید کرد.
وی در این بازدید، بر لزوم پیگیری اختصاص یک درصد هسته‌ای به شهرهای بادرود، نطنز و خالداباد و بحث گردشگری اسلامی با وجود آستان مقدس اقا علی عباس (ع) و حضور سالانه ۲ میلیون زائر و مسافر از این منطقه تاکید کرد.
معاون عمرانی استانداری اصفهان ضمن بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی، از پل الغدیر بادرود و نحوه فعالیت پیمانکار و کارگران بازدید کرد.
وی در این بازدید از روند کند پیشرفت تکمیل پل الغدیر انتقاد کرده و خواستار تسریع در انجام مراحل تکمیل دهنه دوم پل ورودی شهر بادرود که روزانه محل تردد وسائل سبک و سنگین از محور تهران – جنوب است، شد.
جمالی‌نژاد از مدیریت راه و شهرسازی و مدیریت دفتر فنی استانداری خواست هر چه زودتر نسبت به تکمیل و اتمام این پروژه برنامه ریزی و تلاش کند.
رضا نقدی شهردار بادرود نیز در این بازدید به سفر یک روزه استاندار اصفهان به منظور افتتاح پروژه‌های عمرانی منطقه در آینده نزدیگ اشاره و اظهار داشت: این سفر در اواخر آذر ماه انجام می‌شود

استقرار پلیس +10 ؛ بالا بودن حق بیمه کارگران ساختمانی ، اختصاص بودجه یک درصد هسته ای ، راه اندازی دفتر نظام مهندسی ، عدم راه اندازی نمایندگی ثبت احوال  از مواردی بود که اعضای شورای شهر بادرود از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری درخواست پیگیری و حل آنها را داشتند .

به گفته یکی از حاضران  ، دکتر جمال نژاد در این  شهرداری بادرود با آقایان حسین سپهری از  دفتر معاونت برنامه ریزی   رئیس جمهور و فیروزی  نماینده مجلس پیرامون پروژه پل الغدیر  ، تماس تلفنی داشت  

در ایند دیدار کوتاه عسگریان بخشدار بادرود  وبرخی از اعضایی شورای شهر مسائل و مشکلات بخش وشهر را با دکتر جمالی نژاد در میان گذاشتند



نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ب.ظ

4 امین شهر گردشگری اسلامی؟؟؟
1-شهر مشهد
2-شهر قم
3-شهرجمکران
4-شهر شیراز
5-شهر ری
6-شهر اردهال
...
...
...
بادرود کجاست؟

با درود:
بعد از مشهد وقم وشیراز که بواسطه وجود بارگاه منور ائمه اطهار وامامزادگان وازسوئی واقع شدن در مرکز شهرهای بزرگ ، خود قضاوت وتحقیق کنید که کدام امامزادگان وبقاع متبرکه در سراسر کشور با وجود اینکه در خارج از مرکز شهری واقع گردیده است دارای این همه زائر باشد وآنهم زائرانی که مختص زیارت به این بارگاه مشرف می شوند حضور بیش از 3 میلیون زائردر طول سال که نه به قصد تجارت وسیاحت و... وصرف زیارت به این حرم کبریائی وارد می شوند در نوع خود بی نظیر وخاص است که عنوان این مطلب حتا اززبان یک مسئول بزرگوار استان خالی از اغراق نیست

پرسشگر شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ق.ظ

اگر آقاعلی عباس بیرون از باد هست پس چه دخلی داره به باد که شما میگی بادرود 4 امین شهر زیارتی؟؟
در ضمن منظور از شهر زیارتی شهری هست که امامزاده داخل آن و یا شهر بواسطه امامزاده شکل گرفته باشد
بعد آمار 3 میلیون از کجا در آمده؟
اگر هم زائری مختص آقاعلی عباس می آید چه ربطی به باد دارد؟

با درود وسپاس:
-آستان مقدس گرچه در محدوده خدماتی بادرود وجود ندارد اما در حریم شهر واقع گریده است .پس جزئی از مرز این دیار محسوب میگردد .
-آمار حدود سه میلیون نفر، سال گذشته بصورت تخمینی از میزان تردد وسائط نقلیه ورودی به آستانه گرفته شده ، اگه باور نداری خود بایست وبشمار.
-فراموش نفرمائید زائران مسیر 18 کیلومتری بلوار انار- شهید مطهری- حرم وآقاعلی عباس در بادرود را طی میکنند تا به حریم کبریائی برسند
بهروز باشید از دقت وحساسیت شما سپاسگزارم

پرسشگر یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

حریم شهری راکی کشیده و در چه زمانی اعلام کرده که حریم تا اونجاس؟برا آمار 3 ملیون حودت نشستی شمردی؟
برای طی کردن مسیر هم که میشه از متین آباد فمی ده آباد خالدآباد اومدیل نه جاده بغل کمپ !!!
در ضمن زشته بنویسی آستان مقدس جزئی از مرز این دیار است!!!

درود: ظاهرن بحث با جنابعالی مصداق آب در هاون کوبیدن است . هرجور فکر میکنی راحت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد