بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

دکتر لاریجانی دربادرود

علی لاریجانی - خبرامروز


 دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ،سخنران مراسم تاریخی چهل هشتم در بادرود خواهد بود.

بنا به دعوت آقای فیروزی نماینده محترم مردم نطنز، بادرود وقمصر در مجلس شورای اسلامی، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ونماینده مردم قم در مجلس سخنران این روز تاریخی در جوار زیارتگاه مقدس بادرود خواهد بود.

 مراسم تاریخی چئل أشتوم روز 28 صفر همزمان با سالروز رحلت پیامبر اعظم وشهادت امام حسن مجتبی برسم آئین دیرین مردم این سرزمین ساعت 10 صبح درجوار حرم کبریائی حضرت آقاعلی عباس(ع)  بادرود برگزار میگردد.


چئل أشتوم یادآور بیعت مردم بادرود در سال 203 هجری،قمری با حضور گرانقدر حضرت آقاعلی عباس وشاهزاده محمد ویارانش به این دیار می باشد که مردم بادرود وروستاهای اطراف به یادآن روز تاریخی جهت احترام به زیارت این امامزادگان جلیل القدر مشرف می شوند.

حضرت آقاعلی عباس وچندی از یارانش که قصد عزیمت از کویر به طوس را داشتند درروز چئل أشتوم(چهل وهشت روز بعد از شهادت امام حسین(ع)) وارد بادرود شدند ومورد استقبال مردم این سرزمین قرار گرفتند ودر روز 14 جمادی الاول سال 203 هجری قمری ،بدست لشکریان شقاوت کیش مأمون در کویر بادرود به همراه تعدادی از اهالی این شهر به شهادت رسیدند.

نظرات 5 + ارسال نظر
بابافارس چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.babafars.ir

سلام
سایت بابافارس مسابقه اینترنتی برگزار می کند لطفا اطلاع رسانی کنید

رفیق جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام جالب بود آقا ذبیح متشکر

محمدجواد مصداقی شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.badroodiha.ir

سلام آقای صولتیان
مانند همیشه قلم زیبا و توانایی دارین.

آْقای صولتیان عزیز ما یک وبسایت یا گروهی به نام بادرودیها برای شهرمون بادرود ساخته ایم که حال با داشتن بیش از 115 عضو بادرودی در حال رشد بوده است و قصد داریم اکثریت همشهری های محترمی که با اینترنت سروکار دارند رو جذب این سایت نماییم. به همین منظور آدرس سایت رو در مکان وب/وبلاگ قرار دادم تا مشاهده نمایید و در صورت تایید عضویت یافته و فعالیت نمایید و مطمئنا حضور شما سبب افتخار ماست. همینطور اگر امکانش هست برای رشد این پایگاه بادرودی که داریم تلاش میکنیم مکانی برای ایجاد و نزدیک شدن روابط میان همشهری هایمان باشد را در سایت خود در قالب مطلبی به همشهریان معرفی نمایید که سپاسگزاری میکنم از لطفتون.

باحال آنلاین شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ق.ظ http://www.bahalonline.blogdehi.com

ســـــــــــلام ممنون میشم مارولینک کنی .من شمارولینک کردم

ارباب یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ق.ظ

احسنت به این بادرودی ها که یکی اومد و توهین کرد به فهم وشعورشونو گذاشت و رفت

و همه هم سرشونو به علامت تایید تکون میدادنند به خدا قسم اگه اندکی اهل کوفه نبودید باید سخنرانیشو قطع میکردی و گلوله باران سوالتش میکردی سوالاتی که چندین ساله بی جواب مونده حیف که این مردمان نازنین همه چیزو زیر سیبلی رد میکنند روحیه مطالبه گری در وجدانشون خفته و احدی هم پیدا نشده اونو بیدار کنه ولی خدا بخواد امت حزب الله بیداری وجدانی رو در کل شهرستان نطنز به خصوص شهر عزیزمون بادرود همانند سیل خروشان به حرکت وا میداره
پایان شب سیه سپید است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد