بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

اژدری،مدیر کل اوقاف بعد از سخنان لاریجانی گفت



بقاع متبرکه محل برگزاری میتینگ سیاسی نیست

 حجت الاسلام حسین  اژدری مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان در سخنان پیش از خطبه و در جمع زائران  نماز گزار در جوار امامزادگان آقا علی عباس وشاهزاده محمد (ع)بادرود با گرامیداشت سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام  حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)   و حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) گفت مراسم تاریخی و سنتی 28 صفر ( چهل هشتم ) در آستان مقدس آقا علی عباس (ع) بادرود  رسما با بر پایی اقامه نماز جمعه شروع شده  است .

وی گفت سخنران اصلی مراسم حضرت حجت الاسلام مصلحی وزیر محترم اطلاعات بودند که به علت بر نامه های دیگری ، نتوانستند در این مراسم حضور داشته باشند .

اژدری  افزود اگر روش پیامبر (ص) بر مبنای سنت  و اسوه حسنه  است  واگر آقایان معتقدند که به روش و منش پیامبر عمل شود پس باید هر آنچه که کار می شود باید به اطلاع مردم رسانده شود . امروز فرمایشات مقام معظم رهبری باید نصب العین مسوولان باشد و بقاع متبرکه   طبق دستور العمل صادره زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری و نماینده ایشان در سازمان اوقاف وامور خیریه اداره می شوند .

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان گفت بنا بر دستور  صریح رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای  ، بقاع متبرکه نباید مرکز سیاسی شود و یک آقایی  بیاید مطالبی را بیان کند و بعد برود .

 وی تاکید کرد  اماکن متبرکه ،مراکز آرامش هستند و جامعه نیز احتیاج به ارامش دارد  وهمه مسوولان کشور بایستی مردم را به وحدت و آرامش دعوت نمایند .

امام جمعه برخوار گفت اینکه قسمتی از دولت  ویا قسمتی از دیگر مجموعه های کشور طوری رفتار کنند که تمام تقصیر ها را بر گردن دیگری بیندازند  ، کار درستی نخواهد بود باید یک شخص مسوول کار خود را بیان کند  نه اینکه عیب بر روی دستگاه ویا مجموعه دیگری بگذارد .

حجت الاسلام اژدری تصریح کرد بقاع متبرکه طبق فرمایشات امام راحل (ره) مرکز آرامش مردم است و ما در این مکان های مقدس ؛ میتینگ سیاسی نداریم !  همه باید به سمت وسوی حرکت کنیم که مقام معظم رهبری بر اروی آن تاکید دارند و آن حفظ وحدت واتحاد بین مردم و مسوولان است .

ایشان عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد تاکید قرار داد و گفت  فقط چشم گفتن به سخنان رهبری کافی نیست بلکه عمل کردن به فرامین  معظم له  مهم  واساسی است .

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان به آماده شدن طرح جامع آستان مقدس امامزادگان آقا علی عباس وشاهزاده محمد (ع) اشاره کرد و گفت با تهیه طرح جامع  بیش از  200 هکتار به مجموعه آستان مقدس افزوده می شود  که به طور قطع یقین  زمینه آرامش و خدمات رفاهی فراوانی برای زائران فراهم خواهد شد .

ایشان همچنین با گرامیداشت  هفته وقف  گفت از جمله برنامه های شاخص اداره کل اوقاف استان ؛ ایجاد وقف جدید  وبا شعار همه واقف  باشیم ، خواهد بود . وی در ادامه گفت  در حال حاضر در سطح استان اصفهان  حدود 12000 موقوفه  و41000 رقبه و بیش از 700 نیت واقف داریم

نظرات 2 + ارسال نظر
دفترچه دکتر یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ق.ظ

سلام
اخو همو نین حرف لاریجانی و مشربی و همو نین مردم با ای جمله قشنگ تو عوض ناکرون
ای کاش تو نیاده ابدی با گوش خود چمد افوما
با موبایل خود عکسد آراگیت و با قلم خود ادنوشت.
چون باقبی خبرنگار آوادیمون اتورسن بنویسن
فقط بلدن تعریف بکرن
اگه ای نفر بیه درشونم کوده و همو چشون بدزه بازم تعریفش اکرن چون هنیم خیله وچه هن تا بلد بن بنویسن.
ای کاش خودت بودی و خودت
روجی ک از نین آوادی دستت بکیشا اپیه ور آوادیش تخته کرن.
حیف تو ک رو نین آوادی دره بخدا
خیلی امسیه
خیله
انشالا جماعت روجی بلد بن زحماتت جبران کرن.
اخو اگه به ای مقامی ارسوون اسم بادرود تغییرم ادا به (یادگار ذبی)

یدالله جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ق.ظ

تو که خیله طرفدار ابادیه چرا در مورد اختلاس یک میلیاردی در اقاعلی عباس چه نانویسه نکره تو مثل باقبیشون گلیی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد