بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

گشایش بخش بستری بیمارستان بادرود به همت دکتر محققی

در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دکتر شاهین شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به همراه جمعی از مسوولان اجرایی شهرستان  و منطقه بادرود،  تعدادی از بخش های بستری مردان ، داخلی ، جراحی ، آزمایشگاه ؛ رادیولوژی ، و زنان و زایمان بیمارستان فاطمیه بادرود را افتتاح نمودند.
دکتر شیرانی در این بازدید سه ساعته  گفت    بالاخره بعد از مدتها تلاش  پیگیری ؛ با اخذ مجوز بیمارستان فاطمیه بادرود از وزارت بهداشت ودرمان  ، از مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان 32 تختخوابی تبدیل شده است .
ایشان با تقدیر از خیرین سلامت منطقه به ویژه دکتر حسنعلی  محققی ( پزشک متخصص کودکان ) واخوان شهدوست  در امر بازسازی و بهسازی ساختمان های بیمارستان فاطمیه بادرود  گفت وقتی مردم  درامر خیر  پیش قدم می شوند و برای  سلامتی خودشان همت و تلاش وافری انجام می دهند  وظیفه و تکلیف ما این است که در تجهیز و تکمیل  لوازم پزشکی ونیروی انسانی متخصص نیز آنها را یاری نماییم .
ایشان گفت بیمارستان 32 تختخوابی فاطمیه بادرود نیاز به یک سری وسائل  سخت افزاری  وتجهیزات پزشکی به خصوص برای اتاق عمل دارد .
 دکتر شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به تامین نیروی انسانی متخصص  اشاره کرد و گفت باید برای این کار نیز چه در بحث استخدامی و یا استفاده از نیروهای موجود  چاره ای اندیشیده شود  تا مردم منطقه برای یک سری کارها  مجبور به طی کردن مسافت طولانی به شهر های همجوار نباشند .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود امروزه سرمایه گذاری در بخش سلامت را ،  هزینه نمی دانیم  زیرا این کار را عین سرمایه گذاری تلقی می کنیم  . وی تاکید کرد  محور توسعه پایدار ، انسان سالم است و هر قدر مردمی سالم و تندرست داشته باشیم  ، تولید بیشتر و اقتصاد شکوفاتری خواهیم داشت .
یاد آور  می شود ساختمان بخش جراحی مردان  در زمینی به مساحت 300 متر مربع  وبا هزینه ای بالغ بر دو یست میلیون تومان  بازسازی گردید که تمامی هزینه های این بخش توسط دکترحسنعلی محققی از خیرین بخش سلامت منطقه تامین شده است .

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشته یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

س
کسی دیگه نبود توی عکس

سخن عشق شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ http://efahimi46,blogfa.com

سلام .باتشکر ازآقای دکتر محققی وخانواده محترمشان

که الحق همگی برای این شهر وآبادانی این شهر تلاش

می کنند.خداوند به آنها اجر ومزد دنیوی واخروی عطا کنند.

انشا اله.

اما یگه گلایه از بعضی ازاین افراد که سریع خودشان راجلو

دوربین می رسانند تاعکسشان بیفتد. میخوام بگم شماها

برای آبادانی این شهر چه قدمی برداشته اید. فقط بلدی بگه

من .من .من ....

لااقل کاری نمی کنی .چوب لای چرخ نذاری.

آب انبار نمی ری کوزه هم نمی شکنی .

این بهترین کار است .سکوت .سکوت .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد