بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

تابلوهای سر درگم


http://badroodi.persiangig.com/%D8%B9%DA%A9%D8%B3%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B1.jpg

تابلوهای راهنما برای معرفی اماکن گرچه لازم وضروری است اما باید اصولی ووفق قانون وقائده خاص خودش باشد . در هیچ جائی از اتوبانهای ایران به اندازه ورودی بادرود(ترگل) در کیلومتر 55 آزادراه کاشان- اصفهان ولاین برگشت، تابلو معرفی شهرها وجود ندارد.

ملاحظه بفرمائید از کیلومتر دو مانده به خروجی تابلوهای –(1)بادرود ،ابیانه،آقاعلی عباس،خالدآباد – پس از 500 متر تابلو(2) کمپ گردشگری متین آباد- 500 متر بعد تابلو(3) بادرود ،اصفهان 1000متر -500 متر بعد تابلو (4)بادرود 500 متر - -بعدازآن تابلو (5)آقاعلی عباس – بعدتابلو(6) ابیانه – بعد تابلو (7)خالدآباد- سپس تابلو(8) بادرود ، آقاعلی عباس – باز یه یار دیگه تابلو(9) ابیانه وبعدهم جهت نمای(10) یزد وکرمان واصفهان

در فاصله کمتر از 2 کیلومتر آیا نصب 10 عدد تابلو واقعأ ضروری است؟؟

 توجه به کف خیابان نشان از خط ترمزهای وسائط نقلیه ای دارد که در پای هر تابلو به ناگاه وبه تصور اینکه خروجی جاده می باشد قصد انحراف به راست را داشته اند .

پیشنهاد میکنیم همه تابلوها راجمع آوری کرده وآنهم به تناسب ضرورت به میزان معرفی آن مکان دو عدد تابلو بزرگ نصب ومابقی تابلو ها جمع شوند تا این همه سر در گمی برای مسافران ورانندگان بوجود نیاد و اگر تابلوئی مثل تصویر فوق چند ماهی است سر آن بر باد رفته ، بازسازی ومرمت گردد

نظرات 1 + ارسال نظر
باقری؟ چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ

در سالی که گذشت شاید لحظه لحظه پروژه پروسه پل غدیر را برای شما شهروندان عزیز نوشتیم و بعد از پایان نامناسب ،غیر متعارف و غیر فنی این پل چاره ای جز پذیرش این پل نداشتیم.
بحث های فراوانی در مورد اصلاح این پل صورت گرفت و در پایان می توان گفت که نمونه این پل را به جز در بادرود در جای دیگر نمی توان دید و این هم از فواید صد سال آینده در جذب توریسم مهندس می باشد.
اما در اجرای ورودی و خروجی شهر که قرار بود اتصالات شبدری به رو گذر اضافه شود و بار ترافیکی این مسیر سبک باشد اون ور پل چشمانمان به جمال میدان دیگری روشن شد که انگار میدان را تا میدان آزادی تهران وسعت خواهند داد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد