بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

11مهر روز گردشگری طرقرود



روز ۱۱ مهرماه ۱۳۹۲ به عنوان روز گردشگری طرقرود نامگذاری شده و در این روز سعی میشود اثار باستانی و فرهنگ ریشه دار مردم طرقرود معرفی شود.

ربابه انصاری طرقی رییس شورای طرقرود در گفتگو با قاصدک طرقرود ضمن اعلام نامگذاری روز ۱۱ مهر به عنوان روز گردشگری طرقرود گفت در این روز با رو نمایی از اثار ارائه شده به موزه دفتر جدیدی از فرهنگ و تمدن مردمان این منطقه گشوده میشود که بیانگر فرهنگ هنر و تمدن ریشه دار مردم طرقرود است.
رییس شورای طرقرود ضمن دعوت از همشهریان خواست با ارائه نظرات خود به شورای اسلامی طرقرود در هرچه پربار تر شدن این برنامه کمک کنند.

ایشان از حضور مسئولان شهرستان نطنز ائمه جمعه و جماعت شهرستان ، مردم شریف طرقرود و خبرنگاران استان و شهرستان در این مراسم خبر داد و پیش بینی کردکه مراسم باشکوهی در خور مردم طرقرود یرگزار شود

بازدید از قلعه طرقرود ، مسجد جامع طرقرود بازدید از خانه و موزه ضابطی و پخت غذای سنتی و پذیرایی از بازدید کنندگان از جمله برنامه های این روز اعلام شده است

نظرات 3 + ارسال نظر
بادرودی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ق.ظ

بر اساس ماده چهارده آیین نامه تقسیمات کشوری، وزارت کشور موظف است برای ایجاد شهرستان جدید در اجرای تبصره 2 ماده 7 قانون در نقاط استثنایی که در آن جمعیت محدود در تراکم زیاد کمتر از 120هزار نفر و در تراکم متوسط کمتر از 80 هزار نفر و در تراکم کم و نقاط دورافتاده مرزی ،جزایری کویری کمتر از پنجاه هزار نفر باشد لایحه پیشنهادی آنرا جهت تصویب مجلس شورای اسلامی به هیئت وزیران تسلیم نماید ، اما پرواضح است که تجربه نشان داده که در شهرهایی به مراتب کم جمعیت تر از بادرود نیز نمونه های فراوانی از تبدیل بخش به شهرستان به چشم می خورد و شاید پیگیری و همت مسئولین می تواند نهادهای ذیربط را در این زمینه متقاعد کند.

راهکار!!!

با انتخاب یک نماینده بومی به عنوان نماینده حوزه انتخابیه، دستیابی به چنین امکانی سهل الوصلتر به نظر می رسد چرا که در دوره پیش اساساً پرداختن به این مسئله محلی از اعراب نداشت اما امیدواریم نماینده منتخب دوره نهم بتواند آغازگر این راه پرپیچ و خم اما دست یافتنی باشد.

پیشنهاد می شود در ابتدای راه یک کمیته غیررسمی متشکل از کلیه افرادی که به هر نحوی می توانند در رسیدن به این هدف شهر بادرود را یاری دهند از کلیه کارکنان بادرودی شاغل در دستگاه هایی از قبیل نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور، استانداری اصفهان گرفته تا کلیه بادرودیهایی که در چنین دستگاههایی ارتباطاتی داشته و می توانند در صورت لزوم در پیشبرد این هدف موثر باشند، تشکیل شود. حضور شخصیتهایی از جمله امام جمعه محترم، روحانیون منطقه، خانواده های محترم شهدا و ایثارگران، اعضای شورای شهر، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و چند نفر از حقوقدانان بومی نیز در این کمیته میتواند گره گشا باشد.

وظیفه این کمیته این است که با تشکیل جلسات مستمر ضمن نظرخواهی و استفاده از خرد جمعی به صورت مستمر از روند پیشرفت مراحل مطلع باشد و گره های پیش رو را یکی پس از دیگری باز کند.

نماینده منتخب با تشکیل چنین کمیته ای می تواند امیدوار باشد که تا سال آینده خبر خوش شهرستان شدن بادرود را به اطلاع شهروندان بادرودی برساند

دلسوز پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ

بالاخره با فرازونشیب فراوان آقای پیمان ترابیان از اصلاح طلبینی که درجمع اصول گرایان قرارگرفته بود ازگردونه حذف شد

Sepidad جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ق.ظ http://sepidad.com

با عرض سلام و خسته نباشید

وبلاگ نویسان بادرودی متحد برای رشد شبکه مردمی سپیداد
بعد از بادرودرسانه و بادآباد نوبت به گودرزنامه رسید

http://hrg.blogfa.com/post-835.aspx

http://basiratbad.blogfa.com/post-5580.aspx

http://www.badabad.blogfa.com/post-1428.aspx

امیدواریم امهرومیترا ، مشارکتی در این امر مردمی داشته باشد .

در صورت امکان خبر در وب سایت مهرومیترا درج گردد .

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد