بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

فرماندهی انتظامی بادرود مستقل می شود


خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم نطنز ،بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به استراتژیک بودن شهرستان نطنز، بخش بادرود این شهرستان دارای فرماندهی نیروی انتظامی مستقل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد فیروزی ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نطنز که به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به استراتژیک بودن شهرستان نطنز و همجواری با بزرگراه تهران – اصفهان، وجود فرماندهی مستقل در بادرود احساس می‌شد.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده فرماندهی نیروی انتظامی بادرود، از نطنز مستقل می‌شود و بنا به درخواست زیاد مردم شهر خالد آباد، کلانتری این شهر راه اندازی می‌شود تا امنیت و آرامش بیشتری برای مردم این منطقه فراهم شود.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی پیرامون اهمیت وجود امنیت در جامعه گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، یکی از مقتدر ترین نیروهای نظامی است و با شعاری که امسال برای هفته ناجا انتخاب شده این مطلب را تائید می‌کند که این نیروی مقدس، در کنار اقتدار دارای مقبولیت بالایی در بین مردم این آب و خاک است.

وی تصریح کرد: کشورهای حوزه خلیج فارس، به دلیل نداشتن اقتدار نیروهای نظامی خود برای تامین امنیت، به کشور های غربی و بیگانه متوسل شده‌اند و با پرداخت مبالغ زیادی به این کشورها، امنیت را برای‌شان تامین می کنند که این نشان دهنده ضعف و سستی بالای حکومت های آنها است.

فیروزی خاطرنشان کرد: امروزه نیروی انتظامی و نیروهای نظامی در سایه ولایت فقیه و پیروی از رهبر معظم انقلاب امنیت و آرامش بالایی را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند که به جرات می توان گفت امنیت کشور ما در بین امن ترین کشور های دنیا قرار دارد.

وی پیرامون مشکلات معیشتی کارکنان ناجا اضافه کرد: نیروی انتظامی یکی از مظلوم ترین قشر هاست و با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی با کمال میل و با جان فشانی های زیاد، شبانه روز برای ایجاد امنیت تلاش می‌کنند و مسئولان باید به فکر این نیروی زحمت کش باشند

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حجت کرمانی سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ق.ظ http://Www.talkdude.com

آدم های خبره تر و تحصیل کرده های دانشکده های نظامی باید وارد این عرصه شن ، نیرو هایی که لحن صحبت کردنشون با مردم علمی تر باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد