بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

مسافری از هند

همزمان با یوم الله 12بهمن و دهه فجر انقلاب اسلامی هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی در شهر حیدرآباد مرکز ایالت آندراپرادش درجنوب شرق هند  به مدت پنج روزبرگزار شد.

دراین مراسم که باحضور مقامات و شخصیت های سیاسی و فرهنگی هند و ایران از جمله ˈچاندانا خانˈ قائم مقام وزارت توریسم و باستان شناسی هند و سرکنسول ترکیه نمایشگاهی ازآثار هنری هنرمندان ایران با توجه به اشتراکات تاریخی و فرهنگی دو کشور درمعرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

دراین هفته فرهنگی که در موزه سالار جنگ شهر حیدرآباد برگزار شد روزانه فیلم های سینمایی ایرانی از جمله ملک سلیمان نبی، راه آبی ابریشم، کیفر، آلزایمر و آقایوسف هم به نمایش آمد.

نمایشگاه عکس با عنوان ˈˈایران امروزˈبا آثاری از دستاوردهای 35سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نمایشگاه کاریکاتور با آثاری از ˈمحمدعلی رجبیˈ با موضوع مبارزه با خشونت طلبی و تروریسم ،سیاست خارجی نظام بین الملل و استانداردهای دوگانه غرب در برخورد با انرژی هسته ای و حقوق بشر و جاذبه های طبیعی و گردشگری اصفهان است. از دیگر برنامه های فرهنگی و هنری هفته جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد هند به شمار می آید.

حالا اجازه بدین یه خورده غیر رسمی  توضیح بدم تو این سفر علاوه بر ارائه 50 اثر کارتون مطبوعاتی در نمایشگاه ،دو ورک شاپ؛ تو دو تا ازمدارس هندی برگزار کردیم و بعضی از جاهای تاریخی حیدر آباد رو هم به اتفاق دوست خوبم آقای علی ذاکری و آقای تحویل پور دیدیم.حضور در جای جای شهر حیدر آباد و آشنایی با آدمها وفرهنگ های متفاوت اونا جذابیت خاصی داشت که از خدا میخوام بطلبه بازم (البته با دوستان ) بریم اونجا .

جا دارد از زحمات دوست عزیز و بزرگوارم آقای حسن نوریان سرکنسول محترم شهر حیدر آباد بخاطر زحمات بی دریغ و مهمون نوازیشون و آقای حسن خانی مسئول خانه فرهنگ بمبئی تشکر ویژه داشته باشم

























































نظرات 11 + ارسال نظر
(())«» سرابی در کویر «»(()) چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ http://so3os.blogfa.com/http://

باسلام
بسیار زیبا بود
با پست جدید درخدمتتون هستیم

حجت کرمانی چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ http://www.talkdude.com

ممد علیه ، جنش نومه عکس بوینه اشو دادگاه :))

ده ای چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ب.ظ

درود بر ممد علی.

پیمان ترابیان چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ب.ظ

درود وصددرود صولتت پابرجا ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ب.ظ

میدانید اگر حضرت آیت الله مصباح یزدی از گرفتن
بودجه /100/000/000/000 ریالی برای موسسه 17 نفری اش
( خود که با لطف مجلس گرفته وخرج خواب دیدن احمدی نژاد و تعیین کاندیدای اصلح در زمین و آسمان می شود )
کریمانه صرف نظر میکرد میشد برای 125/000خانوار یعنی برای 500/000 نفر ( یعنی همه جمیعت :کاشان ،آران و بیدگل ، اردستان ، نایین ، نطنز و بادرود ) سبد کالا تهیه کرد !!!

رضا چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ http://haghanifarr.blogfa.com

من و لینک کن

خرازی و لوازم التحریر مروارید پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ

خرازی و لوازم التحریر مروارید . بادرود -خ امام خمینی-جنب کافی نت نوریان با مدیریت صفاری

[ بدون نام ] جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ق.ظ

منصوری نماینده کاشان : من وقتی می‌خواستم جک استراو را به کاشان بیاورم تصمیم داشتم بیش از ۸۰۰ مدیرکارخانه فعال در منطقه را جمع کرده و توانمندی‌های منطقه را به رخ دنیا بکشم.
وی یادآور شد: باید کشورهای خارجی بفهمند در حالی که دائم ما را تهدید و تحریم می‌کنند ولی منطقه کاشان به عنوان یک قطب صنعتی و اقتصادی فعال است و نه تنها نیازهای منطقه و کشور را برطرف می‌کند بلکه در سطح جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

[ بدون نام ] جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ

نایب رییس مجلس شورای اسلامی :بحث هسته‌ای با اشراف رهبری پیش می‌رود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که جمهوری اسلامی در موضع قدرت قرار دارد، گفت: بحث هسته‌ای با اشراف کامل نهادهای کلیدی نظام و مقام معظم رهبری و در چارچوب تعریف شده پیش می‌رود.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد ظهر پنج شنبه در دیدار آیت الله العظمی نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: بحث هسته‌ای با اشراف کامل نهادهای کلیدی نظام و مقام معظم رهبری و در چارچوب تعریف شده پیش رفته و هدایت می‌شود و جمهوری اسلامی در موضع قدرت قرار دارد و با وجود تحریم ها از مواضع خود در فناوری هسته ای دست برنداشته ایم.

وی بیان داشت: ۲۴ خردادماه موضع اقتدار سیاسی را ایجاد کرد و غرب هم به دلایلی به این نتیجه رسیده که باید با ایران در موضع هسته ای به توافق هایی برسد و نمی تواند یک جانبه امری را بر ما تحمیل کند و می داند جز توافق راهی ندارد. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: غرب می‌خواهد برد بیشتری داشته باشد در حالی که جمهوری اسلامی اراده و برد بیشتری داشته و برخی نگاه‌ها هم این مسئله را اذعان می‌کنند.

وی در این زمینه ادامه داد: جان برتن در مقاله‌ای عنوان کرده بود که ایران سیاست‌های ۳۰ ساله آمریکا را در هم شکست و پیروز میدان شد و از سیاست مداران امریکایی جلوتر عمل کرد و اگر من باشم به ایران جایزه می‌دهم. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما ۱۸ هزار سانتریفیوژ فعال داریم که ۹ هزار مورد آن در حال تولید اورانیوم غنی شده است و از همان ابتدا تاکید داشته‌ایم که ما به اورانیوم تا پنج درصد غنی شده نیاز داریم و این برای رسیدن به صلح آمیز هسته‌ای کافی است و فراتر از آن نمی‌رویم. وی افزود: غرب می‌خواست سایت‌های هسته‌ای ما تعطیل شود و وقتی غرب تحت فشار قرار گرفت، جان کری گفت این تصمیم ما نبود و همه ما به این نتیجه رسیدیم که تحریم برای توقف فعالیت هسته‌ای کارساز نبود.

کاخ سفید گزارش دورغ از توافق هسته‌ای منتشر کرد
حجت الاسلام ابوترابی ابراز داشت: لازم نیست همه جزئیات مذاکرات هسته‌ای در مجلس عنوان شود که در آن صورت مردم هم متوجه می‌شوند، بسیار جای تاسف دارد که کاخ سفید از توافق نامه مذاکرات هسته‌ای گزارش دروغ منتشر می‌کند و می‌خواهد در فضای سیاسی مطلب را وارونه جلوه دهد تا خود این فضا را در دست داشته باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امید است در توافق مذاکرات هسته‌ای با جرات از منافع ملی دفاع کرده و به خوبی پیش برویم و با ایستادگی و پایبند بودن به مواضع خود به نتیجه بهتری برسیم.

صراط روشن جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ http://http://roshanema.blogfa.com/

سلام
وبلاگت خیلی عالیه.
لینکت کردم،منو با این نام لینک کن.ممنون

موبایل دنیا جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ http://mobiledonia.blogfa.com/

باسلام خدمت شما من شما رو لینک کردم ممنون میشم مارو لینک فرمایید.بانام موبایل دنیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد